Loni dosáhla Maxima Reality na 110 milionů
Realitní kancelář Maxima Reality má za sebou rekordní rok: Poprvé pokořila 100milionový obrat, zdvojnásobila počet klientů, transakcí i velikost týmu. Z Prahy zamířila do celého Česka, kde otevřela první kamenné pobočky. Klienty dokázala v neklidné době oslovit především svým unikátním modelem spolupráce, pomohlo jí i členství v realitní skupině European Housing Services. Ředitel Maximy Vladimír Zuzák věří, že to je jen začátek cesty k české tržní jedničce.
V loňském roce se na Maximu se žádostí o prodej nebo pronájem obrátilo skoro 2000 majitelů nemovitostí z celého Česka. To je takřka dvakrát více, než v předchozím roce, což z Maxima Reality v současnosti dělá jednu z TOP 10 realitních služeb v Česku. Přestože nejčastěji zprostředkovávala prodeje bytů v Praze, díky rozšiřování své sítě mimo hranice hlavního města posiloval také prodej rodinných domů nebo rekreačních nemovitostí. Zhruba třetina prodejů pak Maxima kompletně zajistila v rámci spolupráce uvnitř skupiny EHS pro službu Bezrealitky Komfort.
Obrat Maximy se díky tomu za loňský rok zvýšil o více než 80 % a zastavil se těsně nad hodnotou 110 milionů korun. Hodnota prodávaných nemovitostí se meziročně zvýšila skoro o třetinu, tedy výrazně více než jaký je celorepublikový průměr. I loni se jí tedy dařilo naplňovat jednu ze svých konkurenčních výhod – a sice prodávat díky své ověřené metodice nemovitosti zhruba o 15 % výhodněji, než jaký je tržní průměr.
“Standard se na realitním trhu výrazným způsobem posunul. Výhodu teď mají ty služby, které dokážou skloubit kvalitu a odbornost servisu se znalostí realitního prostředí, empatií vůči zákazníkovi a schopností mu další přidanou hodnotu – například službami na míru nebo zkvalitňováním prodávaných nemovitostí,” zmiňuje Vladimír Zuzák, ředitel Maxima Reality. “To vše je něco, co má Maxima dlouhodobě jako součást vlastního DNA a důvod, proč se jí daří růst i na úkor jiných realitních zprostředkovatelů.”
Rostoucí počet klientů se odrazil i ve výrazném posílení týmu realitních specialistů, kteří se v rámci Maxima Reality věnují jednotlivým krokům každé zakázky. Loni jejich počet vyrostl na více než dvojnásobek. Klienty Maxima Reality tak obsluhuje aktuálně padesátičlenný tým, složený ze specialistů prodeje, právníků, hypotečních expertů nebo fotografů a interiérových designérů.
“Chytili jsme se příležitosti, kterou přinesl nový zákon o realitním zprostředkování, Ten pomalu ale jistě mění renomé realitních kanceláří a hlavně jasně odděluje ty, kteří to myslí vážně, od zbytku. Dokázali jsme díky tomu získat nové zkušené kolegy od konkurence, ale také celou řadu začínajících kolegů s vysokou odborností z jiných oborů,” zmiňuje Vladimír Zuzák, který chce pomoci vychovat zcela novou generaci realitních profesionálů.
Maxima si věří na českou jedničku, sází na lidský přístup i digitalizaci
A rychlé tempo růstu by si Maxima Reality chtěla uchovat i letos. V plánu je přiblížit se v obratech pod 200 milionů korun, opět zdvojnásobit počet transakcí a ještě letos se pevně uchytit v každém krajském městě.
“Do pěti let chci mít z Maximy jedničku na českém trhu s kontaktním místem v každém krajském městě. Rozhodně to není přehnaná ambice,” věří si Vladimír Zuzák. “A rozhodně nesázíme na konzervativní růst bez inovací – naopak. Uvědomujeme si, že následující roky budou léta velkých změn a transformace. A jsme na to připraveni.”
Pomoci mají například výrazné investice do technologií. Ještě letos by měl začít fungovat vylepšený systém MaxData, který klientům Maxima Reality umožní v reálném čase sledovat postup jejich zakázky, výsledky jednání se zájemci nebo postup při podpisu smluv. To vše by mělo uvolnit ruce realitním specialistům, kteří se budou moci ještě více soustředit na zákaznický zážitek. Právě schopnost nabídnout nadstandardní servis jak pro prodávajícího, tak kupujícího má totiž Maximu v rámci české konkurence dlouhodobě odlišovat.
“Nákup nebo prodej nemovitosti je věc, kterou běžný člověk dělá jen jednou, dvakrát za život. Navíc za nejrůznějších životních situací – ať už příjemných, nebo komplikovaných. A já chci, aby se z výběru té nejlepší nemovitosti stal moment, na který bude každý člověk ve výsledku vždy vzpomínat v dobrém,” zmiňuje Vladimír Zuzák. “Protože v Maximě vždy budou pracovat lidé, jejichž největší motivací bývá právě skvělá služba jejich klientům.”